سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشکار سازی توان مدیریتی در اداره مدارس با اجرای طرح بوم

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با اجرای طرح بوم مدرسه، توانایی مدیریتی کارکنان در اداره مدرسه آشکار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کورش مودت  مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه ویژه بوم مدرسه گفت: این برنامه بحثی نوین در کشور است که در آن هر مدرسه، از دیگر مدارس متمایز می‌شود و توانایی مدیریتی، ابتکار‌ها و نوآوری‌های ذهنی مدیران در اداره مدرسه  آشکار می‌شود.

او با اشاره به  تحقق مدرسه محوری و با بیان اینکه امسال سومین سال اجرای برنامه بوم در خوزستان است، افزود: باید همه مدارس دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول در سطح استان این طرح را اجرایی کنند.

مودت بیان داشت: ۸ مدرسه در هر استان در یک فرایند علمی از سوی تیم علمی سازمان با کمک کارشناسان مربوطه در جهت اجرای  طرح بوم مورد آزمایش قرار می‌گیرند که هدف اصلی از این ارزیابی، سنجش برنامه و اصلاح ضعف‌های آن است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان آگاهی مدیران و کارکنان از مفاد و رویکرد شیوه‌نامه، مشارکت شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان در اجرای برنامه را از شاخص‌های ارزیابی از عملکرد مدارس در اجرای برنامه بوم عنوان و تصریح کرد: مشارکت نهاد‌های محلی در تدوین و اجرای برنامه، انجام نیازسنجی، تعیین اولویت موضوعات، و مهارت‌های آموزش و خلاقیت در مدیریت زمان اجرای برنامه  نیز از دیگر شاخص‌های سنجش  از عملکرد مدارس در اجرای برنامه ویژه مدرسه است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.