سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 استاندار همدان ؛

بازگشایی مدارس با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

 استاندار همدان گفت: این استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، آمادگی بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های حضوری درس است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان سید سعید شاهرخی استاندار همدان در حاشیه سی‌وچهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که با حضور مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و وزیر آموزش‌وپرورش به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از مردم سراسر استان که در این شرایط کرونایی، هم وفاداری خود را به امام حسین (ع) ثابت کردند، هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی اقدامی برای فرهنگ‌سازی انجام دادند قدردانی کرد.

او اظهار کرد: مقام معظم رهبری شاخص‌های اصلی در تحول آموزش و پرورش را به نحو احسن بیان کردند که می‌توان آن‌ها را نقشه راه آموزش و پرورش دانست.

شاهرخی عنوان کرد: آموزش و پرورش در شرایط گسترش کرونا، به نحو غیرمنتظره‌ای تعلیم و تربیت را تعطیل نکرد و توانست به نحو رضایت بخشی عمل کند.

 استاندار همدان اضافه کرد: با فداکاری و ایثار جامعه فرهنگی در کشور، نه‌تن‌ها آموزش تعطیل نشد بلکه، اقدامات شایسته و بکری نیز انجام گرفت.

او افزود: همکاری و همراهی بسیار خوب اولیای دانش‌آموزان با برنامه‌های آموزش و پرورش، قابل قدردانی است.

شاهرخی با تبریک سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش به جامعه فرهنگی و به خصوص خانواده دانش‌آموزان استان همدان تاکید کرد: به خانواده دانش‌آموزان این اطمینان را می‌دهیم که از همه امکانات و ظرفیت برای پشتیبانی و ارتقا کیفیت تعلیم و تربیت در استان استفاده می‌شود.

 استاندار همدان گفت: آموزش و پرورش همدان در آمادگی کامل برای برگزاری حضوری دانش‌آموزان در مدارس در سطح استان قرار دارد.

او تاکید کرد: تعلیم و تربیت نباید به خاطر شیوع کرونا تعطیل شود، با رعایت نکات بهداشتی و شیوه نامه  های ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش و پرورش دانش‌آموزان انجام می‌شود.

شاهرخی افزود: از ظرفیت و توانایی مجمع نمایندگان استان برای بهبود کیفیت آموزش و پرورش استان استفاده شود.

منبع:ایرنا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.