سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت سالروز شهادت فرمانده کلیدی‌ترین یگان‌های سپاه در مهاباد

امروز ۱۱ شهریور سی و چهارمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر محمود کاوه فرمانده لشکر ویژه شهدا در مهاباد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، محمود کاوه فرمانده لشکر ویژه شهدا یکی از کلیدی‌ترین یگان‌های سپاه در مهاباد که برای مبارزه با جریان های ضد انقلاب به یاری مردم این شهرستان آمده بود، در ۱۱ شهریور ۱۳۶۵ در منطقه عمومی حاج عمران بر اثر اصابت ترکش خمپاره درسن ۲۵ سالگی شهید شد.

تیموری همرزم شهید کاوه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در آن زمان که به عنوان فرمانده تیپ ویژه شهدا به مهاباد آمد یک جوان ۱۹ سال بود که در اولین عملیات منطقه را در عرض بیست و چهار ساعت از ضد انقلاب پاکسازی کرد.


بیشتر بخوانید


خضر زاده همرزم دیگر شهید کاوه نیز با اشاره به اینکه حتی ۴ بار مجروحیت هم نتوانست ذره‌ای از اراده و اعتقاد او به دفاع از اصول و آرمان‌ها کم کند، اظهار داشت: دست ایشان در عملیات والفجر ۴ مجروح شده بود، اما به محض اینکه تو بیمارستان صحرایی دستش را پانسمان کردند به جبهه برگشت.

او ادامه داد: بعد از کاوه شهدایی همچون سپهبد قاسم سلیمانی در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند و با خون خودشان در دفاع از این خاک و آب کوشیدند.

خضر زاده بیان کرد: راه شهدا همچنان ادامه دارد و ما تا جان در بدن داریم از باور ها و اعتقادات خود دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم حتی یک وجب از خاک سرزمینمان به دست بیگانگان بیافتد.

انتهای پیام/ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.