سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۴۷۵ معلم بشرویه ای در تولید محتوای الکترونیک

مدیر آموزش و پرورش بشرویه گفت: ۴۷۵ معلم بشرویه‌ای در تولید محتوای الکترونیک در سال تحصیلی جدید فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رضوانیان مدیر آموزش و پرورش بشرویه در حاشیه برگزاری سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: در تابستان امسال معلمان بشرویه‌ای آموزش‌های لازم را در خصوص تولید محتوای الکترونیک فرا گرفتند.

او، بابیان این که تمام فرهنگیان زن و مرد شهرستان آمادگی کامل دارند تا در سال جدید تحصیلی با ارائه آموزش‌های نوین در قالب محتوای الکترونیک، محتوای آموزشی را به بهترین شکل ممکن به دانش آموزان انتقال دهند؛ افزود: با تلاش جهادی فرهنگیان مومن و متعهد شهرستان و شبکه قدرتمند شاد دیگر دچار غافل گیری نشده و اجازه نمی‌دهیم دانش آموزی از تحصیل بازمانده یادچارافت تحصیلی شود.

رضوانیان از مدرسه به عنوان مدرسه شاهرگ حیاتی جامعه یاد کرد و ادامه داد: بر اساس سند تحول، لازمه توسعه‌ی پایدار تربیت و پرورش افراد است؛ بنابراین مدرسه کانون اصلی تعلیم و تربیت و محل کسب تجربه، عامل پیشرفت، کانون عرضه خدمات و فرصت‌های تعلیم و تربیتی و جلوه‌ای از تحقق حیات طیبه است.


بیشتر بخوانید 


او، بر پشتیبانی همه جانبه از مدرسه در راستای عمل به وظایف و ایفای نقش در برنامه ابلاغی تأکید کرد و بیان کرد: به منظور ارتقای جایگاه مدرسه؛ انسجام در برنامه ریزی، توجه به ساحت‌های شش گانه تربیتی، توجه به اهداف مصوب دوره‌های تحصیلی و توجه به برنامه درسی ملی؛ تدوین بسته انتظارات از مدارس در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش بشرویه  ظرفیت‌هایی همچون طرح بوم، مدرسه محوری و تدبیر و تعالی را نشانه‌های حرکت در مسیر عملیاتی سند تحول دانست و بیان کرد: با استفاده بهینه و درست از این ظرفیت‌ها، می‌توان همسو با تمامی ارکان فعال مدرسه، برای اجرای اثر بخش برنامه‌های ابلاغی سند تحول قدم برداشت.

او ادامه داد: تجمیع و هماهنگی اجرای برنامه‌ها از حیث زمان، جنسیت، تعداد و دانش آموز منجر به صرفه جویی در هزینه و زمان می‌شود که زمینه ساز سرعت در فرایند یاد دهی و یاد گیری شده و شکوفایی و رونق بیش از پیش نظام تعلیم وتربیت را به دنبال دارد.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.