سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افراد فریب تبلیغات در فضای مجازی را نخورند

رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی از مردم خواست فریب تبلیغات با عنوان حراج آنلاین، تخفیف ویژه و قیمت باورنکردنی در فضای مجازی را نخورند.

محمدپور رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت: مجرمین فضای مجازی از طریق فروش کالا‌های ارزان قیمت و طرح‌های وسوسه انگیز مانند فروش البسه، کیف و کفش و لوازم خانگی در برخی از کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند.

او با اشاره به اینکه کلاهبرداران با چرب زبانی اعتماد افراد را جلب کرده و درخواست واریز بخشی از وجه کالا را می‌کنند، افزود:با پرداخت وجه از طرف فرد، کلاهبرداران دیگر پاسخگو نخواهند بود و در صورت پاسخگویی نیز کالای مشابه تحویل افراد شده است.

محمدپور با بیان اینکه در برخی موارد با ارسال لینک‌های جعلی اطلاعات بانکی افراد به سرقت می‌رود اظهار کرد: توصیه می‌شود افراد فریب تبلیغات با عنوان حراج آنلاین، تخفیف ویژه و قیمت باورنکردنی را در فضای مجازی نخورند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس فتا خراسان جنوبی ادامه داد: افراد سعی کنند از سایت‌های ناشناس و نامعتبر اقدام به خرید کالا نکنند و از سایت‌های دارای نماد الکترونیک خرید کنند.

او ادامه داد: عدم استفاده از کارت‌های بانکی با مبالغ بالا و استفاده از کارت بانکی مجزا برای خرید‌های اینترنتی، فعال کردن رمز دوم پویا و اس ام اس بانک از نکاتی است که باید در خرید‌های اینترنتی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.