سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۱هزار نفر در تربت‌حیدریه غربالگری کرونا شده اند

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: تاکنون ۹۱ هزار و ۴۵۰ نفر از جمعیت تحت پوشش این دانشگاه غربالگری کرونا شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، الهام بهره‌مند جانشین دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: مرحله سوم غربالگری آغاز شده و همکاران ما در مراکز خدمات جامع سلامت، خانه‌های بهداشت روستایی و پایگاه‌های سلامت شهری، غربالگری تلفنی و حضوری را انجام می‌دهند.

او با بیان اینکه گروه‌های پر خطر در اولویت این غربالگری هستند، افزود: زنان باردار، افراد دارای بیماری زمینه‌ای و مبتلا به دیابت، سالمندان و کودکان از گروه‌های پرخطری هستند که در صورت نیاز علاوه بر غربالگری تلفنی، غربالگری و معاینه حضوری انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: در این مرحله علاوه بر غربالگری کرونا، افرادی که خدمات جامانده دارند و تاکنون خدمات بهداشتی را دریافت نکرده اند نیز پیگیری شده که برخی از خدمات به صورت غیر حضوری و خدمات مورد نیاز به حضور در واحد بهداشتی به صورت حضوری ارائه می‌شود.

بهره‌مند بیان کرد: افرادی که خود نیاز به دریافت خدمات بهداشتی دارند می‌توانند به پایگاه سلامت منطقه خود تماس گرفته و نسبت به نوبت گیری و دریافت خدمت اقدام کنند.
 
انتهای پیام/ا. غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.