سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب:

شهریه طلاب کفاف زندگی آنان را نمی دهد

حجت الاسلام سلیمانی گفت: متاسفانه وضعیت معیشت طلاب با مشکل مواجه شده است که باید توجه بیشتری به این موضوع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی،عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب در دیدار اعضای هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با مدیر حوزه های علمیه، اظهارکرد: مجمع طلاب، ظرفیت بسیار خوبی است که می تواند در امورات حوزوی دخیل بوده و نقش آفرینی کند، با توجه به طرح ها و برنامه هایی که دارد می تواند در خصوص موضوع حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه فعال باشد.

او افزود: در دوره جدید می بایست یک بازشناسی در حوزه ها وجود داشته باشد و ظرفیت ها را شناسایی و تعریف کنیم و نهادهای حوزوی و انقلابی مجمع را بیش از گذشته و در حد جایگاه خودش بشناسند و با ظرفیت های آن آشنا شوند.

عضو هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب ادامه داد: متاسفانه در گذشته هماهنگی های لازم میان مراکز و مجموعه های حوزوی با حوزه وجود نداشت یا بسیار کمرنگ بود ولی با توجه به صف آرایی دشمن و اتحاد آنها ضرورت دارد مجموعه ها و مراکز حوزوی بیش از پیش همدیگر را شناخته و یاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی با بیان این که شهریه طلاب کفاف زندگی آنان را نمی دهد،گفت: باتوجه به شرایط نامطلوب اقتصادی، متاسفانه وضعیت معیشت اساتید و طلاب با مشکل مواجه شده است و می طلبد علی رغم همه تلاش های مدیر حوزه های علمیه، توجه بیشتری نسبت به این موضوع صورت گیرد.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سید محمد هاشمی مجره
۱۸:۴۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
با سلام ،به استحضار می رساند اینجانب، حقوق دریافتی بنده بسیار محدود می باشد وکفاف زندگی ام رانمی کند