سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات بانک ملی کردستان الکترونیکی ‌شد

رییس اداره امور شعب بانک ملی کردستان گفت: متقاضیان می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایوا از شعب بانک ملی استان بدون مراجعه حضوری تسهیلات دریافت کنند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی اشرف یوسفی‌قیاسی رییس اداره امور شعب بانک ملی کردستان با اشاره به اینکه نشان بانک یکی از سرویس‌های جدید اپلیکیشن ایوا است،گفت: کاربران از این طریق می‌توانند امور بانکی خود را بدون حضور در شعب بانک ملی انجام دهند.

او افزود: پرداخت تسهیلات، نشان اعتباری، تسهیلات کرونایی، گواهی امضا، استعلام شبا، موجودی، کارت به کارت، نرخ آنلاین ارز، صورتحساب کارت، خدمات چک، مسدودی کارت و افتتاح حساب با نشان بانک ایوا قابل انجام است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کردستان با اشاره به اینکه گواهی امضا الکترونیک برای احراز هویت فرد در بستر الکترونیکی نیاز است، افزود: اطلاعات مورد نیاز برای اخذ گواهی امضا الکترونیکی شامل کد ملی و تاریخ تولد، سریال پشت کارت ملی، احراز هویت تصویر فرد است.

یوسفی‌قیاسی اظهار داشت: این قابلیت در اپلیکیشن ایوا وجود دارد که افراد مشمول دریافت تسهیلات کرونایی، با وارد کردن کد ملی و کد کارگاه اقدام به ثبت نام برای دریافت تسهیلات کنند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه به منظور حفظ سلامت و رفاه حال مردم ایجاد شده است، گفت: در شرایط اقتصادی کنونی و شیوع بیماری کرونا اولویت اصلی همه مسوولان و مدیران حفظ سلامتی مردم و امیدآفرینی در جامعه است.

رییس اداره امور شعب بانک ملی کردستان اضافه کرد: آمادگی حمایت از هر کارخانه و واحد تولیدی که در استان اقدام به تولید ماسک و موادضدعفونی و بهداشتی می‌کند را داریم تا مردم استان در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.