سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در دهه فجر امسال

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: مراحل پایانی عملیات احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان خرم‌آباد در دهکده المپیک در حال انجام است و این ورزشگاه همزمان با دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، سید علی کریمی اظهار داشت: مجری طرح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرستان خرم‌آباد اداره کل راه و شهرسازی استان است که با برآورد انجام شده دهه فجر امسال این ورزشگاه را به اداره کل ورزش و جوانان جهت بهره برداری تحویل می‌دهد.

او افزود: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در دست احداث است و تمامی فضا‌هایی که یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری باید داشته باشد در این طرح اعمال شده است.

به گفته او ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم آباد در فهرست پروژه‌هایی است که در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید از راکد بودن به صورت فعال تبدیل شد و اکنون مراحل پایانی ساخت آن در حال انجام است.

کریمی همچنین گفت: ۹ طرح ورزشی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال شامل احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال، زمین چمن طبیعی و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید ارسلان گودرزی و احداث دیواره صخره نوردی در شهرستان الیگودرز، احداث سه زمین چمن مصنوعی در روستا‌های جهان آباد، جعفر آباد، و ونایی شهرستان بروجرد، زمین چمن مصنوعی بخش زاغه شهرستان خرم آباد و زمین فوتبال مجموعه ورزشی شهید ارکیا شهرستان سلسله همزمان با هفته دولت در لرستان به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین گفت: دهکده المپیک خرم آباد در زمینی به مساحت ۲۵۲ هکتار در دست ساخت است.

به گفته کارشناسان، افزایش سرانه ورزشی و ایجاد محلی برای برگزاری مسابقات مهم بین‌المللی و جهانی از اهداف ساخت این مجموعه ورزشی عنوان شده است.
از این مجموعه تاکنون بزرگترین سالن سرپوشیده دو و میدانی کشور بهره برداری شده است.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.