سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور سه مورد اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری زنجان در ایام محرم

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از انجام ۱۱۰ مورد بازدید نظارتی از تاسیسات گردشگری و صدور سه مورد اخطار کتبی و تذکر طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، ارجمند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با اشاره به موج سفر به دلیل ایام محرم به استان زنجان،گفت: فعالیت تمام تاسیسات گردشگری استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پس از پنج ماه آغاز شده است و با توجه به لزوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در جامعه، رعایت تمام موازین ارائه شده در دستور کار فعالیت تاسیسات گردشگری استان قرار گرفته و این اداره کل به صورت مستمر در حال نظارت بر اجرای ضوابط ارائه شده است.


ارجمند افزود: تمام تاسیسات و واحد‌های گردشگری زنجان از پنجم خرداد ماه امسال به‌صورت فعال با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در حال ارائه خدمات به متقاضیان هستند؛ که در این مدت تاسیسات گردشگری در استان زنجان ۶۵ تذکر و ۱۴ اخطار دریافت کردند.
 
او با اشاره به اینکه طی یک هفته گذشته ۱۱۰ مورد بازدید نظارتی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از تاسیسات گردشگری به عمل آمده است، گفت: تاکنون نظارت‌های انجام شده با تذکر و اخطار همراه بوده، اما هیچ یک از واحد‌ها و تاسیسات گردشگری استان زنجان پلمب نشده‌اند و بیشتر این اخطار‌ها متوجه واحد‌های پذیرایی گردشگری بود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان گفت: همچنین پیرو تذکرات قبلی مسئله مناسب سازی تاسیسات گردشگری جهت استفاده جانبازان، معلولین و افراد کم توان نیز مورد توجه واقع شد.
 
استان زنجان دارای حدود ۳۲۴ تاسیسات گردشگری اعم از هتل و میهمان پذیر، اقامتگاه بوم گردی، واحد‌های خدماتی و پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی است.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.