سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت رعایت الزامات پیشگیرانه ضد سرقت در طلافروشی‌ها

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت الزامات پیشگیرانه ضد سرقت در طلافروشی ‌های استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ مصطفی پور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت موضوع مهمی است که نیازمند همه جامعه است.
 
سرهنگ مصطفی پور با بیان اینکه بدون امنیت جامعه قادر به فعالیت نیست افزود: سرقت‌های مسلحانه‌ای که در چند سال گذشته از طلافروشی‌های استان انجام شده است ایجاد شد تا اقدامات لازم در زمینه پیشگیری و پیگیری انجام شود.

او بیان کرد: همه سارقان چند سال اخیر طلافروشی‌ها دستگیر شدند.
 
مصطفی پور افزود: صنوفی که الزامات پیشگیرانه ضد سرقت را رعایت نکنند با آن‌ها برخورد و صنف آن‌ها نیز تعطیل می‌شود.
 
سعید بالش ‌زر رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: از سال ۹۴ تا سال ۹۸ شش طلافروشی مورد سرقت قرار گرفت.
 
بالش‌ زر افزود: در این سرقت‌ها ۳ نفر کشته و سه نفر زخمی شدند و شش نفر از سارقان نیز اعدام شدند.

مسعودی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر یک از صنوف طلا فروشی که مصوبات جلسه به آن‌ها ابلاغ شود و رعایت نکنند توسط دستگاه قضایی پیگیر و واحد صنفی آن‌ها پلمب و با آن‌ها برخورد می‌شود.
 
حسنی معاون فرهنگی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: تا یک ماه آینده برخی طلا فروشی‌های استان که مسایل امنیتی را رعایت نکنند پلمب می شوند.
 
استفاده نکردن از شیشه‌های ضد سرقت و ضد گلوله، درب‌های ضد سرقت، دوربین‌های مجهز و گاوصندوق‌های مجهز به ذخیره سازی طلا از مهمترین مشکلاتی بود که برخی طلا فروشان دارند.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.