سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی بر خوزستان

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: به منظور نظارت میدانی و بررسی مشکلات خوزستان امروز رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان می‌آید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی قرار است برای بررسی مشکلات خوزستان و نظارت میدانی، در همه ۱۴ حوزه انتخابیه استان حضور پیدا کند.

او بیان داشت: نشست‌های کارشناسی متعددی صورت گرفت که نتایج آن به اطلاع رئیس مجلس شورای اسلامی رسید تا با آگاهی و اطلاع قبلی در خوزستان حضور پیدا کند.

حسینی با بیان اینکه مهمترین مشکلات خوزستان در حوزه انتقال آب، اجرایی شدن گام دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری زمین‌های کشاورزی خوزستان و همچنین موضوع بیکاری است افزود: مشکلات راه‌های ارتباطی در زمینه ریلی، جاده ای، بنادر مورد بررسی قرار خواهد گرفت و وزرای مربوطه و یا نماینده وزارتخانه‌ها نیز حضور داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: هیچگونه دیدار عمومی و سخنرانی از سوی رییس مجلس شورای اسلامی به دلیل رعایت شرایط بهداشتی و همچنین تسریع در روند بررسی مشکلات خوزستان انجام نمی‌شود و قالیباف به شهر‌های امیدیه، بهبهان، رامهرمز، ایذه و مسجدسلیمان می‌رود و روز سوم از شهر‌های شوشتر، اندیمشک و شوش بازدید می‌کند.

این مقام مسئول گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی، بعد از حضور در سوسنگرد وارد اهواز می‌شود و جلسه جمع بندی مشکلات بررسی شده با حضور وزرا، نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.