سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی استعلام‌ها در استان سمنان

معاون استاندار سمنان بر لزوم راه‌اندازی سامانه الکترونیکی استعلام‌های کارگروه امور زیربنایی استان سمنان برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا شریفی نژاد معاون استاندار سمنان با بیان اینکه تولید و راه‌اندازی سامانه الکترونیکی مختص ساماندهی فرآیند‌های کارگروه امور زیربنایی استان، روند دریافت پاسخ استعلام‌ها را تسهیل می‌کند،گفت: راه‌اندازی سامانه الکترونیکی ساماندهی فرآیند استعلام‌ها در کارگروه امور زیربنایی استان با توجه به حجم اقدامات و تبادل اطلاعات در این حوزه، امری ضروری است.

او با اشاره به اینکه تمامی حمایت‌ها ازجمله پشتیبانی منابع مالی، توسعه و نگهداری، تولید محتوا، آموزش کاربران و سایر موارد در مسیر تولید نرم‌افزار باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: در مسیر راه‌اندازی این سامانه بحث مباحث و مسائل حقوقی در خصوص پاسخ استعلام‌ها نیز وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه متولیان امر باید به مجوز‌های قانونی و حقوقی این حوزه بر بستر خدمات الکترونیک نیز توجه جدی داشته باشند، تصریح کرد: تسهیل گری در فرآیند‌های کارگروه امور زیربنایی، تسریع در ارسال استعلام‌ها، تسریع در دریافت پاسخ استعلام‌ها و درنهایت صدور مجوز‌ها برای افراد متقاضی از مزایای مهم این سامانه خواهد بود.

شریفی نژاد بابیان اینکه بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود در بخش دولتی و خصوصی برای تأمین مباحث سخت‌افزاری این سامانه در دستور کار است، اظهار داشت: اجرایی شدن فرآیند‌های این سامانه یکی از سیاست‌های مهم استانداری محسوب می‌شود.

او بر ضرورت آموزش کاربران سامانه در ادارات و دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان اصلی‌ترین مؤلفه این امر تأکید کرد و بیان کرد: بررسی جامع نیازها، تحلیل داده و اطلاعات موردنیاز و انجام مطالعات جامع زیر نظر متخصصان امر در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.