سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری وبینار ویژه سالروز ربوده ‌شدن امام موسی صدر

وبینار ویژه سالروز ربوده شدن امام موسی صدر با حضور مهمانانی از چند کشور جهان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  وبینار ویژه چهل و دومین سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و دو همراهش به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این وبینار فردا سه‌شنبه، ۱۱ شهریورماه، ساعت ١٧:٣٠ به وقت تهران با عنوان «خاطراتی از امام وطن و انسان» برگزار می‌شود و فرهنگسرای بین‌الملل وابسته به شهرداری تهران و دفتر جنبش امل در تهران در برگزاری آن همکاری خواهند داشت.

حورا صدر، دختر امام موسی صدر، نیز در این نشست شرکت خواهد کرد و عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی ایران در لبنان و آیت‌الله شیخ محمد حاج ابوالقاسم دولابی و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ احمد مبلغی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری، شرکت‌کنندگان ایرانی وبینار خواهند بود.

کاردینال عصام یوحنا درویش، سراسقف مسیحیان روم کاتولیک منطقه فرزل، زحله و بقاع در لبنان؛ قبلان قبلان، عضو شورای ریاست جنبش امل؛ محمود قماطی، از وزرای سابق لبنانی و حجت‌الاسلام شیخ خضر الکبش، رئیس جریان الإرتقاء، نیز از شخصیت‌های لبنانی شرکت‌کننده در نشست اعلام شده‌اند. سوزان خلیل نیز مجری وبینار «خاطراتی از امام وطن و انسان» خواهد بود و این برنامه در فضای زوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.