سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغالزایی در مناطق محروم با نصب صفحات خورشیدی

اشتغالزایی در مناطق محروم و حاشیه شهر‌های استان با ارائه صفحات خورشیدی به افراد متقاضی و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: استفاده از انرژی‌های نو در مناطق محروم و حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها توسط کمیته امداد، اداره کل بهزیستی و بسیج سازندگی استان سمنان با ارائه طرح‌های مناسب صورت می‌گیرد.

او افزود: این طرح‌ها در خصوص کسب درآمد و اشتغالزایی افراد مناطق محروم انجام می‌شود و در قانون بودجه سال ۹۹ نیز اعتبارات قابل توجهی تخصیص داده شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بیان کرد: در استان سمنان تا پایان برنامه ششم توسعه باید ۸۰۰ طرح اجرا شود که از این تعداد حدود ۲۰۰ طرح توسط کمیته امداد امام خمینی استان سمنان انجام می‌شود و باید تا پایان این مدت ۴ مگابایت برق توسط صفحات خورشیدی تولید شود.

شریفی نژاد ابراز داشت: ادارات استان نیز موظفند که ۲۰ درصد نیاز انرژی مورد نیاز خود را از صفحات خورشیدی تولید و تامین کنند، اشخاص متقاضی ساکن شهر‌ها نیز با صرف هزینه شخصی خود می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.