سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی دستگاه نوروآندوسکوپ در مجتمع بیمارستانی امام رضا

دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب به زودی در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ شیرزادیان مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب که در تشخیص و درمان حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد روشی کم تهاجمی نسبت به روش باز جراحی مغز و اعصاب است که از مزایای زیادی برخوردار است.

او گفت : از جمله این مزایا این است که بیمار درد کمتری بعد از عمل را احساس می‌کند و زودتر می‌تواند از بیمارستان ترخیص شود.

شیرزادیان افزود : جراحی کم تهاجمی مغز برای درمان شرایطی مانند آنوریسم، تومور‌های مغزی، هیدروسفالی و تومور‌های هیپوفیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او افزود : اقدامات لازم جهت تهیه این دستگاه با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه به ثمر نشسته و یکی از الزامات تائید گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه در ارزشیابی هیات برد وزارت بهدشت است.

شیرزادیان گفت : دستگاه نوروآندوسکوپ پیشرفته جراحی مغز و اعصاب به ارز آزاد با هزینه‌ای نزدیک به سه میلیارد تومان تأمین و ظرف هفته‌ی جاری به بیمارستان امام رضا (ع) تحویل داده خواهد شد تا در حوزه جراحی مغز و اعصاب مورد بهره برداری قرار گیرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.