سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیوگرافی تاکومی مینامینو بازیکن ژاپنی لیورپول + تصاویر

در بیوگرافی تاکومی مینامینو بازیکن ژاپنی تیم فوتبال لیورپول موارد جالبی به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تاکومی مینامینو (Takumi Minamino) با ملیت کشور ژاپن، ۲۵ سال (۱۶ ژانویه ۱۹۹۵) سن دارد و قد او ۱۷۴ سانتی‌متر است. او همچنین در شهر اوساکا متولد شد. تاکومی مینامینو به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد، البته این بازیکن ژاپنی توانایی بازی در خط میانی را هم دارد.

مینامینو در حال حاضر با شماره ۱۸ برای تیم فوتبال لیورپول بازی می‌کند. این بازیکن فصل گذشته ۱۰ بار با پیراهن لیورپول در لیگ برتر انگلیس به میدان رفت.

آخرین بازی تاکومی مینامینو برای تیم فوتبال لیورپول مقابل تیم آرسنال رقم خورد. این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، اما در ضربات پنالتی آرسنال برنده شد. مینامینو در این مسابقه ۳۱ دقیقه بازی کرد، یک گل به ثمر رساند و نمره ۷.۷ را کسب کرد.

مینامینو قبل از حضور در لیورپول، بازیکن تیم سالزبورگ اتریش بود و طی ۴۶ مسابقه برای این باشگاه ۱۳ گل زد. او سابقه بازی در تیم سرزو اوساکای ژاپن را هم در کارنامه دارد. این بازیکن ژاپنی در لیگ کشورش طی ۷۴ مسابقه ۷ گل وارد دروازه حریفان کرد.

تاکومی مینامینو در عرصه رقابت‌های ملی، ۲۲ بار پیراهن ژاپن را بر تن کرده و ۱۱ گل هم به  ثمر رسانده است. کشور ما از این بازیکن ژاپنی خاطره خوشی ندارد زیرا این بازیکن عامل حذف ایران از جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ بود. مینامینو در صحنه جنجالی بازی ایران و ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، بدون توجه به داور دنبال توپ رفته و پایه گذار گل اول تیم ژاپن شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.