سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه اول محرم؛

۱۹۷ هزار نفر، از خدمات هلال احمر خراسان جنوبی بهره‌ مند شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از بهره مندی ۱۹۷ هزار و ۷۶۰ نفر ازخدمات هلال احمر در دهه اول محرم خبرداد.

رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: طی این مدت ۳۸۶ نیرو در قالب ۹۹ تیم امدادی برای پوشش حوادث احتمالی در محل محافل عزا حضور داشته اند.

او با بیان اینکه ۲۷ هزار و ۷۶۰ نفر از خدمات امدادی این تیم‌ها بهره‌ مند شده اند، افزود: ۹۷ دستگاه خودرو امدادی در خدمت رسانی به جامعه مخاطب بکارگیری شده است.

رضایی بیان کرد: انجام تست فشار خون برای ۲۸۰ نفر، تب سنجی ۳ هزار و ۲۷۰ نفر، توزیع ۶ هزار و ۲۱۰ عدد ماسک و ضدعفونی ۱۸ هزار نفر از دیگر خدمات حوزه امدادی جمعیت هلال احمر بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال، اظهار کرد: این طرح توسط اعضای جوان هلال احمر با هدف ارائه خدمات مختلف بهداشتی در عزاداری ‌های محرم اجرایی شده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: این طرح از آغاز محرم همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی شروع شده و تا ۱۳ شهریورماه امسال ادامه دارد.

 با بیان اینکه در عزاداری‌های دهه اول محرم ۱۰۹ هیئت مذهبی تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، بیان کرد: طی این مدت بیش از ۱۷۰ هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره‌مند شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در این طرح ۵۰ هزار و ۳۷۰ عدد ماسک و ۳ هزار و ۶۱۴ پوستر، بروشور و بنر بین عزاداران توزیع شده است.

او تصریح کرد: ضدعفونی کردن دست عزاداران و محل برگزاری محافل عزا، آموزش دستورالعمل های بهداشتی، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری سلامت عزاداران از دیگر خدمات ارائه شده بوده است.

رضایی  ادامه داد: در مجموع برای اجرای این طرح، بیش از ۴ هزار نفر روز عضو جوان با هلال احمر همکاری داشته اند.

انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.