سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی بخش خصوصی برای ساخت ۳ هتل در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، از اعلام آمادگی بخش خصوصی برای ساخت ۳ هتل در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد جوادی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری در استان گفت: بخش خصوصی برای ساخت سه هتل در این استان اعلام آمادگی کرده است.

او افزود: با سرمایه‌گذاری ۱۵۳ میلیارد و ۹۲۵ میلیون ریالی بخش خصوصی یک هتل دو ستاره در اردل، یک هتل یک ستاره در چم‌زین سامان و یک هتل یک ستاره در سامان احداث خواهد شد.


بیشتر بخوانید


جوادی اضافه کرد: با احداث و راه‌اندازی این هتل‌ها ۳۶ اتاق با ۶۰ تخت و سه رستوران به مجموع ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی گردشگری چهارمحال و بختیاری افزوده می‌شود.

او ادامه داد: پس از تکمیل و بهره‌برداری از این سه هتل در چهارمحال و بختیاری تا سه سال دیگر زمینه اشتغال مستقیم ۲۷ نفر فراهم خواهد شد.

جوادی گفت: هتل دو ستاره اردل با ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت سه هزار و ۷۰۰ مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ مترمربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

او افزود: از این مبلغ ۵۰ درصد از محل آورده متقاضی و بقیه از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

جوادی اضافه کرد: هتل یک ستاره روستای چم‌زین سامان با ۶۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت یک‌هزار و ۲۸۵ متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و ۹۶ مترمربع در مدت ۳۶ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم ۱۰ نفر می‌شود.

او ادامه داد: از این مبلغ ۷۰ درصد از محل آورده متقاضی و ۳۰ درصد از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

جوادی گفت: هتل یک ستاره سامان با ۳۷ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در زمینی به وسعت ۶۶۵ مترمربع و با زیربنای یک‌هزار و ۶۳۶ متر مربع در مدت ۲۴ ماه ساخته و زمینه اشتغال مستقیم هفت نفر می‌شود.

او افزود: از این مبلغ ۷۰ درصد از محل آورده متقاضی و ۳۰ درصد از محل تسهیلات بانکی تأمین و هزینه خواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.