سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر و تشکر فرماندار ویژه خرمشهر از مردم / نمایش شور و شعور حسینی در مجالس عزاداری

فرماندار خرمشهر در پیامی، از نمایش شور و شعور حسینی در مجالس عزاداری دهه اول محرم و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر گفت: ماه محرم امسال، جلوه‌ای پرشکوه از نهایت دلدادگی عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بود.

او ادامه داد: مردم شهرستان خرمشهر در دهه محرم همراه با آحاد مردم ایران اسلامی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، فاصله گذاری اجتماعی و فرهنگ متعالی، همراهی خود را با مسئولان و خادمان خود در نهاد حاکمیتی نشان دادند.

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: از عموم مردم شریف و ولایت مدار این شهرستان  ، روحانیت معزز، امام جمعه فاضل ، علمای معظم، خطبا ، دستگاههای نظامی و انتظامی، نهادهای امدادی و درمانی به ویژه سازمان تبلیغات و مدیریت فرهنگی شهرستان که بر حفظ جان عاشقان امام حسین(ع) اهتمام ورزیدند، همچنین از هیئات مذهبی  که به ندای رهبر فرزانه انقلاب  لبیک گفتند و با رعایت نظم و توجه به دستورالعمل های بهداشتی به حفظ سلامت خود و دیگر شهروندان عزیزکمک کردند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.