سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال به کار ۴۰۰ نفر در طرح های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: در طرح های مختلف این شرکت از ابتدای امسال تاکنون ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اصغر اصغری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی با اشاره به اشتغال به کار ۴۰۰ نفر در طرح های این شرکت، گفت: این افراد در دو جایگاه عرضه سوخت که امسال به بهره‌برداری رسیده است، با جذب ۱۵۰ نفتکش مشغول به کار شده‌اند.

او افزود: یکی از این دو جایگاه اواخر تیر ماه امسال به عنوان یکصد و بیست و هشتمین جایگاه عرضه سوخت در این منطقه با پنج سکو و مساحت هفت هزار متر مربع در قالب مجتمع خدمات رفاهی با امکانات جایگاه، نمازخانه، رستوران و دیگر امکانات در کیلومتر ۱۰ آزاد راه مشهد به قوچان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ادامه داد: اوایل مرداد ماه هم یک جایگاه دیگر عرضه سوخت در ورودی قوچان به مشهد با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر احداث شده که دارای ۲ سکو، ۱۲ نازل و ظرفیت ۱۵۰ هزار لیتر ذخیره سازی است.
بیشتربخوانید
اصغری بیان کرد: طرح کهاب به منظور کاهش تبخیر بنزین و کاهش آلودگی هوا از دیگر طرح‌هایی است که امسال اجرایی شد و تاکنون در ۶ جایگاه انجام شده است و از اول مهر ماه آینده هم جایگاه‌های تازه ساخته شده حتماً باید این طرح را اجرا کنند و بقیه جایگاه‌های موجود نیز در این خصوص الزام به رعایت این طرح شده اند.

او تصریح کرد: الکترونیکی کردن روش توزیع فرآورده‌ها از دیگر اقدامات انجام شده است و تا کنون این روش برای نفت سفید و سپس خرده‌فروشان نفت گاز و مشتریان آن آغاز شده است همچنین برای عرضه گاز مایع هم طرح مذکور در حال تکمیل است که تا آخر شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تاکید کرد: همچنین راه اندازی جایگاه عرضه سوخت بنزین و سی. ان. جی و دیگر فرآورده‌های مرتبط، همسو با رشد شهر‌ها و تولید انواع خودرو در سطح شهر مشهد آزاد اعلام شده است و در این ارتباط هم اکنون با ساخت ۲۵ جایگاه در منطقه خراسان رضوی موافقت شده است که پنج جایگاه مربوط به مشهد و حومه است.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.