سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم حسینی باشکوه بود

رئیس شورای هیات مذهبی استان گلستان گفت: مراسم عزاداری دهه اول محرم حسینی و اقامه عزای ابی عبدالله الحسین علیه السلام با شکوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اسدی رئیس شورای هیات مذهبی استان گلستان گفت: هیات‌های مذهبی استان گلستان در دهه محرم برگی زرین در تاریخ گلستان رقم زدند.
 
او گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ارائه دستورالعمل‌ها و ضوابط برگزاری مراسم در دهه محرم و به تبع آن محدودیت‌های موجود در برگزاری مراسمات مذهبی، شاهد برگزاری باشکوه و پر رونق مراسم عزای اباعبدالله الحسین در سراسر استان گلستان بودیم.

علی اسدی با تشکر از مدیران، دست اندرکاران، مداحان و ذاکران، روحانیون و برگزار کنندگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام برای برگزاری باشکوه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام از عزاداران حسینی که با رعایت دستورالعمل‌ها و همکاری کامل با دست اندرکاران برگزاری مراسم مذهبی در هیئات، حسینیه ها، مساجد و تکایا عظمت مثال زدنی را در اقامه عزای سبط نبی مکرم اسلام به نمایش گذاشتند تشکر کرد.
 
او همچنین از همت خیرین والامقام و عاشقان وشیفتگان اهل بیت علیهم السلام و به خصوص استاندار محترم استان نماینده محترم، ولی فقیه، علمای والامقام، مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی استان، نیرو‌های انتظامی، سربازان گمنام آقا امام زمان علیه السلام، اعضای محترم شورا‌های هیئات مذهبی و کانون مداحان، صداوسیما، مدیریت‌های شهری شهرداری هاو سایر اعضای ستاد محرم استان نیز  تقدیر و تشکر به عمل آورد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان با اشاره به نقش بی‌بدیل هیات مذهبی در اقامه عزای حضرت اباعبدالله الحسین در محرم و صفر که به فرموده حضرت امام اسلام را زنده نگه داشته اند از تبعیت مدیران هیات مذهبی و سایر دست اندرکاران هیات در رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت: انشاالله بتوانیم در محرم سال ۱۴۰۰ مراسم مذهبی محرم را با شکوه بیش از این به عمل آوریم.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.