سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر استاندارگلستان از رعایت همگانی از شیوه نامه‌های بهداشتی عزاداری‌های محرم امسال

استاندارگلستان از مردم به دلیل رعایت همگانی شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری های محرم امسال ،تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، هادی حق شناس استاندارگلستان از مردم به دلیل رعایت همگانی شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در عزاداری های محرم امسال ،تقدیر کرد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

 السلام علیک یا ابا عبدالله

محرم موسم شگفت انگیزی است که عاشقان و دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام و تمامی آزادگان جهان عزادار فرهنگی تاثیرگذار از اقدامی بزرگ می‌شوند.

هر ساله مردم تلاش می‌کنند با برگزاری محافل و مجالس عزاداری ارادت خود را حضرت امام حسین علیه السلام و یاران وفادار ایشان بروز دهند و بیرق حسینی را برافراشته نگاه دارند.

بی تردید شیوع ویروس کرونا تاثیر بسیار زیادی بر زندگی، روابط، مراسمات و آیین‌های مردمی داشته است و تا به امروز مردم ایران اسلامی همراهی ارزشمندی را در عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد سعید قربان و غدیر خم انجام داده اند که در کاهش شیوع این ویروس موثر بوده است.

اینک در هنگامه محرم و عزای حسینی مردم شریف استان گلستان همراه با مردم جای جای ایران اسلامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و تمامی مواردی که مورد تاکید ستاد ملی کرونا بود، توانستند مدلی ارزشمند از شعورِ پر شور دینی و عاشورایی را بیافرینند.

همراهی همگانی در مسیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی موجب کنترل بیش از پیش شیوع ویروس کرونا گردیده و امید است در ادامه شاهد خروج استان از وضعیت هشدار و حرکت به سمت وضعیت سفید باشیم.

اینجانب از تمامی مردم عزادار، مداحان، خطبا، علما، بانیان مجالس و محافل عزاداری، خیرین، هیات‌های مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، دستگاه‌های نظامی و انتظامی، دستگاه‌های حمایتی و امدادی که با رعایت نظم، توجه به دستور العمل‌های بهداشتی به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کردند و در راستای کاهش بار فعالیت کادر درمانی همکاری لازم را داشتند، کمال قدردانی و سپاسگزاری را دارم و بر این باورم که اجر این همراهی مومنانه در پیشگاه خداوند منان محفوظ خواهد ماند و در سایه همدلی همگانی سایه شوم این ویروس منحوس از سر جامعه بشری، ایران اسلامی و استان گلستان مرتفع خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
برچسب ها: ماه محرم ، محرم 99
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.