سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازمانده پرواز تهران ـ ارومیه نذر زنده ماندن خود را در یزد ادا کرد

یکی از بازماندگان پرواز تهران ـ ارومیه که در سال ۱۳۸۹ سقوط کرده بود، ۱۰ میلیون تومان برای آزادی یک زندانی کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، این بانوی نیکوکار گفت: در سال ۱۳۸۹ در پرواز تهران به سمت ارومیه بودم که هواپیما به دلیل شرایط نامساعد جوی و مه شدید ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در دشت نزدیک به روستای کلیساکندی ارومیه سقوط کرد.

او افزود: آن شب من را هم همراه با فوتی‌ها برای انتقال آماده کرده بودند که ناگهان کسی متوجه زنده بودن من شده و مرا که تمام مهره‌های کمرم شکسته و پای راست هم قطع شده بود برای درمان به بیمارستان انتقال دادند.

این بانو ادامه داد: بعد از ۱۰ روز برای پیوند و جراحی پا به بیمارستانی در تهران منتقل شدم، اما تمام پزشکان از این عمل ناامید بوده و تنها یک درصد را برای موفق بودن و راه رفتن من قرار داده بودند. بعد از عمل جراحی به استان یزد انتقال یافته، اما در تمام روز‌ها هیچ گونه حسی در پای خود نداشتم، تا شبی که در خواب یکی از اقوام سیدمان که فوت شده بود را دیدم کمک با من صحبت کرد و گفت انشاء الله پا‌های تو نیز خوب می‌شود.

او اظهارداشت: فردای آن روز به سختی موفق شدم پا‌های خود را تکان بدهم و کم کم و روز به روز سلامت خود را دست یافتم، شبی که آن خواب را دیدم نیت کردم تا سفره‌ای درخور امام حسین (ع) و برادر بزرگوارش ابوالفضل العباس (ع) پهن نمایم، اما در سال جاری به دلیل شرایط کرونایی نتوانستم این نذر را ادا کنم، بر این اساس مبلغ خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادم.

انتهای پیام/ غ

برچسب ها: محرم 99 ، آزادی زندانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
نذرت قبول