سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ حسنوند خبر داد؛

مواد فروشان محله مختاری دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری دو تن از توزیع کنندگان مواد مخدر در محله مختاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: بنابر اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان در محله مختاری تهران مبنی بر فعالیت مشکوک مالک یک باب منزل در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر با همکاری یکی از دوستانش، پرونده‌ای در این خصوص در پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران تشکیل شد و بررسی و تحقیق پیرامون جزئیات آن در دستور کار ماموران این پایگاه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران ادامه داد: با پیگیری و تحقیقات میدانی پلیس در محل، صحت خبر دریافتی برای پلیس محرز شد و اقدامات لازم برای اخذ دستور ورود به منزل از طرف مرجع قضایی انجام شد.

این مقام انتظامی افزود: سرانجام پس انجام تمامی جوانب و مقدمات کار، اکیپی از ماموران پایگاه هشتم این پلیس به محل سکونت متهم مراجعه و با حصول اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، وی را به همراه همدستش دستگیر کردند و در بازرسی از آن مکان ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ حسنوند اعلام کرد: متهمان به جرم انتسابی اعتراف و برای پیگرد قضایی پس از انتقال به مقر پلیس به مراجع قضایی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.