سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی:

حداکثر زمان انتظار برای صدور کارت سوخت سه ماه است

کاهی گفت: مدت زمان انتظار برای صدور کارت سوخت حداکثر سه ماه است و هم اکنون درحال صدور درخواست‌های ماه خرداد هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  گفت: درخواست‌های کارت سوخت برای ماه اردیبهشت بطور کامل صادر شده است و هم اکنون درحال صدور درخواست‌های ماه خرداد هستیم.

وی با رد برخی ادعا مبنی بر تأخیر ۶ ماهه صدور کارت سوخت المثنی، افزود: حداکثر زمان انتظار برای صدور کارت سوخت ۳ ماه است و اگر کسی پس از سه ماه کارت سوخت به دستش نرسید، باید مراتب را از درگاه اینترنتی epolice.ir و با وارد کردن شماره پلاک خودرو، پیگیری کند.

کاه‌ی گفت: ممکن است یکی از دلایل تأخیر در ارسال کارت سوخت، حضور نداشتن متقاضی در آدرس قید شده به هنگام مراجعه مأمور پست باشد، بنابراین متقاضیان می‌توانند با استعلام کارت سوخت خود در سامانه پلیس، از محل نگهداری کارت خود در مراکز پست مطلع شوند و برای دریافت آن اقدام کنند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأخیر به‌وجود آمده در فرآیند صدور و ارسال کارت سوخت را به دلیل شرایط ویژه شیوع کرونا در کشور دانست و گفت: پیش از این حداکثر مدت انتظار برای صدور کارت سوخت کمتر از دوماه بود، اما با شرایط بوجود آمده این مدت انتظار به حدود سه ماه افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه این افزایش زمان صدور کارت سوخت تنها مربوط به خودرو‌های شخصی است، تأکید کرد: مدت انتظار صدور کارت سوخت خودرو‌های عمومی همچون گذشته بوده و وقفه‌ای در این زمینه به‌وجود نیامده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
دهاتی
۲۲:۰۶ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
اونهای می گفتند کارت ملی یک هفته ای را صادر میکنند دوسال طول کشید ، وای بحال مردم که مسئولین میگویند کارت سوخت سه ماهه صار میشود
حامد
۲۰:۲۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
کارت سوخت ماشین من بعد 6 ماه به دستم رسید ماشین صفر رو از سایپا تحویل گرفته بودم
صمد
۱۸:۳۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
دروغ میگن مثل چی ، از ۱۵ اردیبهشت که ثبت شده و ماشین صفر هست ، هنوز صادر نشده
سجاد بهرامی
۱۷:۵۸ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
سلام ، من بیستم اردیبهشت ماه درخواست کارت سوخت المثنی کردم ولی تا الان برام صادر نشده ، از درگاه اینترنتی epolice.ir هم با شماره پلاک ماشینم هر روز پیگیرم ولی همش میگه کارت سوخت شما برای صدور ارسال شده است پس چه جوریه که اعلام میکنن کارتای اردیبهشت ماه رو صادر کردیم و الان داریم کارت‌های خرداد ماه رو صادر میکنیم ؟؟؟؟!!!
منصور
۱۵:۰۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
فکنم // از نظر شرعی سه ماه و ده روز صبر میکردی // قبول دارید ؟؟
منصور
۱۳:۲۹ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
ببخشید // یه چیزی بود که میگفتن سه ماه ده روز بایذ صبر کنه // اون چی بود ؟؟