سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان در ایلام به روایت تصویر

‌مردم ولایت ‌مدار استان ایلام در عزاداری سرور و سالار شهیدان، با رعایت نکات بهداشتی ، جلوه‌ای دیگر از شور و شعور حسینی در مراسم‌های عزاداری را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ هر ساله در ایام محرم ، برخی هیات‌ها با حرکت دسته‌های عزاداری و حضور در جلسات و محافل دیگر ، شور بی‌نظیر حسینی را نشان می‌دادند و اینگونه ارادت خود را به سرور آزادگان جهان ثابت می‌کردند ، اما در محرم امسال شرایط متفاوت بود.

امسال به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ، آیین‌های بزرگداشت ماه محرم نیز دستخوش تغییر و تحول شده و مردم شیوه جدیدی از عزاداری را تجربه کردند ، مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش در این ایام با توجه به شیوع ویروس کرونا ، با رعایت نکات بهداشتی به عزاداری پرداختند.

هیات‌های مذهبی استان ایلام از مدت‌ها پیش با برنامه‌ریزی و فراهم‌کردن زمینه مناسب ، به دنبال آن بودند تا با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه این ایام ، امسال نیز بتوانند مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) را برگزار کنند.

قیام امام حسین (ع)، قیام حق طلبانه‌ای بود که پس از هزار و چهارصد سال ، میلیون‌ها انسان عاشق هر ساله به یادش، بی تاب و داغدار، عزاداری می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

برچسب ها: محرم 99 ، ایام محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.