سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

وضعیت شیوع کرونا در خوزستان نگران کننده است

ابول نژادیان گفت: وضعیت شیوع کرونا در خوزستان نگران کننده است و طی روز‌های اخیر شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تشریح آخرین وضعیت کرونا در خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: پس از چند هفته روند کاهشی در آمار کرونا، طی ۲ روز اخیر شاهد افزایش نگران کننده آمار بیماران بستری هستیم.

او با بیان اینکه افزایش آمار بیماران کرونایی که نشان از تغییر رفتار مردم طی هفته گذشته به ویژه کاهش میزان استفاده از ماسک و مسافرت به مناطق قرمز دارد، افزود: در روز‌های اخیر نیز با توجه به تعطیلات و افزایش مسافرت‌ها نگرانی‌ها از افزایش آمار مبتلایان و بستری‌ها در روز‌های آینده بیشتر شده است.

ابول نژادیان با بیان اینکه بسیاری از هیات‌ها در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کرده اند، اظهار داشت: بی توجهی به مراقبت‌های بهداشتی در تعدادی دیگر که با تجمعات چند هزار نفری بدون رعایت فاصله همراه بوده مساله‌ای نگران کننده است که انتظار می‌رود در برگزاری مراسم روز‌های تاسوعا و عاشورا توجه ویژه‌ای به رعایت نکات بهداشتی شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: از مردم استدعا داریم نسبت به رعایت آداب پیشگیری از ابتلا به کرونا حساسیت ویژه‌ای به خرج دهند و بدانند تداوم روند فعلی منجر به بازگشت استان به وضعیت خطرناک خواهد شد. هرگونه سهل انگاری ممکن است به قیمت از دست رفتن سلامتی خود و اطرافیانشان بینجامد و به فکر مدافعان سلامت و کادر بهداشت و درمان نیز باشند که هنوز خستگی پیک طولانی گذشته را از تن بیرون نکرده اند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ای بابا خوزستان که چند وقت پیش گل کاشتن و با رعایت بهداشت از وضعیت قرمز بیرون اومدن!!!!