سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

کرونا به زندگی ۴۳۶ کردستانی پایان داد

رضاعی گفت: شمار فوتی‌های ناشی از ابتلا به کرونا در کردستان به ۴۳۶ تن رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزین رضاعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به تازه‌ترین آمار کرونا در استان اشاره کرد  و گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ نفر به کرونا مبتلا شده و یک نفر هم متاسفانه در شهر سنندج جان باخته است.

او همچنین به تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان اشاره کرد و تعداد آن‌ها را ۹۶ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۳۱ نفر در بخش‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی با اشاره به اینکه سنندج بیشترین شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در میان سایر شهر‌های استان را دارد، یادآور شد: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان سنندج بستری هستند، ۶۰ نفر بوده و شمار جان باختگان هم از ابتدای شیوع بیماری تاکنون با اضافه شدن یک مورد طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۵۳ نفر رسیده است که متاسفانه موارد فوتی آن افزایش یافته است.

او، اما بیشترین آمار بیماران بستری بر اثر کرونا در کردستان را پس از سنندج، شهرستان سقز اعلام کرد که در حال حاضز ۹ نفر مبتلا در بیمارستان این شهر بستری هستند و از بتدای شیوع بیماری تاکنون هم ۸۲ نفر جان باخته اند.

رضاعی به آمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در شهرستانهای استان گریزی زد و افزود: در حال حاضر در قروه۶ نفر، بیجار ۲ نفر، مریوان ۸ نفر، کامیاران ۴ نفر، بانه ۵ نفر، دیواندره ۱ نفر و دهگلان۱ نفر بیماری کرونایی بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان همچنین با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۴۳۶ نفردر کردستان بر اثر این بیماری جان باخته اند، خاطرنشان کرد: بر این اساس تاکنون ۸۲ نفر در سقز، ۱۵۳ نفر در سنندج، ۳۸ نفر در قروه، ۲۵ نفر در بیجار، ۳۳ نفر در بانه، ۲۵ نفر در مریوان، ۳۸ نفر در کامیاران، ۳۲ نفر در دیواندره و ۱۰ نفر در دهگلان جان‌باخته اند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل‌های مرتبط دفن شده‌اند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.