سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به کیفیت مصالح در طرح‌های عمرانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بر لزوم توجه به کیفیت مصالح ساختمانی در اجرای طرح‌های عمرانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در جلسه هیئت چهار نفره و شورای هماهنگی سازمان نظام مهندسی استان کردستان در محل سالن جلسات سازمان نظام مهندسی استان در سنندج، اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ملزم به نظارت بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در ساخت و ساز‌ها است.

او خاطرنشان کرد: رعایت قوانین مناسب‌سازی برای معلولین و سالمندان در هنگام اجرای طرح‌های دولتی و بخش خصوصی باید از سوی نظام مهندسی به دقت مورد توجه قرار گیرد و با افراد خاطی بر اساس این قانون برخورد شود.

ملکی افزود: در این رابطه ایجاد رمپ‌های استاندارد برای تسهیل در تردد معلولین و سالمندان در ساختمان‌ها از اهمیت فراوانی برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها موظف هستند از صدور مجوز و پایانکار برای ساختمان‌هایی که قانون مناسب‌سازی را رعایت نکرده جدا خوداری کنند.

ملکی ابراز داشت: توجه به استاندارد‌های کیفیت مصالح باید به دقت از سوی مهندسین در طرح‌های عمرانی و ساخت و ساز‌ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان گفت: برای افزایش طول عمر مفید ساخت و ساز‌ها مالکین و مهندسین طرح‌ها باید از مصرف مصالح فاقد استاندارد خودداری کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.