سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ای اهل حرم میر و علمدار نیامد؛

شهر کریمه اهل بیت(س) در سوگ شهادت قمر منیر هاشمی

شهر بانوی کرامت (س) در سالروز شهادت سقای آب و ادب، حضرت ابوالفضل العباس (ع) یکپارچه سیاه پوش و عزادار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  ارادتمندان و محبان سقای دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در شهر کریمه اهل بیت(س) از شب تاسوعای حسینی با حضور در این بارگاه منور در سوگ اسوه جوانمردی اخلاص و فداکاری اشک ماتم ریختند.

در سالروز تاسوعای حسینی مردم قم همگام با شیعیان جهان در جای جای شهر در حال عزاداری سید و سالار شهیدان و علمدار کربلا هستند.

مردم قم در سالروز تاسوعای حسینی (ع) به یاد ابوالفضل العباس ساقی عطشان کربلا در حال عزاداری در جای جای شهر و صحن امام رضای حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و صحن مسجد مقدس جمکران هستند.

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت دسته روی خیابان از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا دسته‌های عزاداری از برپایی دسته‌های عزاداری در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران محروم هستند و به توصیه ستاد ملی کرونا هم اکنون در محل هیئت و در فضای باز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حال عزاداری هستند.

مردم قم همچنین در صحن امام رضای حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و صحن مسجد مقدس جمکران همگام با خادمان این دو مکان مقدس در حال عزاداری و سینه زنی و تسلیت این مصیبت عظیم به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه و حضرت، ولی عصر (عج)هستند.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.