سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نحوه واگذاری زمین به متقاضیان شهرک های صنعتی چگونه است؟

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه در رابطه با نحوه واگذاری زمین به متقاضیان گفت : متقاضیان حضور در شهرک‌های صنعتی در مناطق کمتر برخوردار ۲۰ درصد هزینه زمین را به صورت نقد و مابقی را به صورت اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیژن کردستانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه گفت : تمام امکانات زیرساختی همچون راه، آب، برق، گاز و فیبرنوری برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود.

او گفت : براساس آمار‌های موجود، در حوزه ارتباطات با تخصیص مبلغ ۶۰ میلیارد ریال برای احداث و تکمیل زیر ساخت‌های شبکه مخابرات و فیبر نوری، اکنون همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ارتباط تلفن ثابت برخوردارند و هشت شهرک به شهرک‌های برخوردار از امکانات فیبر نوری هم افزوده شده که رشد ۱۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

کردستانی افزود: رشد ۶ برابری ساخت ایستگاه آتش نشانی، رشد ۷۰ درصدی گازرسانی، رشد ۱۰ درصدی آبرسانی، افزایش ۳۰۰ درصدی خوشه‌های توسعه یافته از یک به چهار خوشه و تامین برق شهرک صنعتی زاگرس، ناحیه صنعتی ثلاث باباجانی و شهرک صنعتی صحنه از دیگر اتفاقات مثبت در شهرک‌های صنعتی استان طی هفت سال اخیر بوده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.