سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش آمار مبتلایان به کرونا در مازندران

۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با شناسایی ۱۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۷۲۸ نفر رسید.

بستری ۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا

دکتر سیدعباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری شدن ۸۱ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه در ۲۴ ساعت گذشته، از ترخیص ۱۱۹ نفر با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

اوافزود: ۱۷۲ بیمار با علائم شدید تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: هم اکنون ۵۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه این بستری هستند.

شناسایی ۲۷ بیمار جدید کرونایی در بابل

دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش و بستری ۲۷ بیمار جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه ،گفت: ۴۶ بیمار در این مدت با بهبودی نسبی مرخیص شدند.

او شمار بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری شده در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل را ۱۷۹ نفر اعلام کرد و افزود: ۴۲ بیمار با علائم حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این شهرستان بستری تحت مراقبت‌های خاص تنفسی و پزشکی قرار دارند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.