سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هشتم شهریور

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در بیانیه‌ای از عموم مردم متدین خراسان شمالی برای حضور در مراسم محوری گرامیداشت شهدای هشتم شهریور دعوت به‎عمل آورد.

 

 

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت هشتم شهریور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحـمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ...

السلام علیکم یا انصار ابی عبدالله علیه السلام ... سلام و درود خداوند بر شهیدان راه حق و حقیقت و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و درود بی پایان بر رهروان آزادمردی و شرافت که عزتمندانه و سروقامت، پای آرمان بلندشان ایستادند و خون پاکشان مُهر ارغوانی شد بر سند مظلومیت و اقتدارشان؛ و ماندند راست قامتان جاودانه تاریخ؛ و ظفرمندانه تا فتح ثریا... الیس الصبح بقریب.

در واقعه هشتم شهریور که جلوه‎ای از تجلی سرخ عاشورایی مکتب روح الله رحمت ا... علیه در ابتدای مسیر پرفراز و نشیب انقلاب عظیم اسلام بود، دوتن از برترین ابرار و انصار خمینی کبیر رحمت ا... علیه در آتش کینه و حقد منافقین کوردل و متحجر سوختند و در اقتدا به مولا و امام شهیدشان مرگ باعزت را بر زندگی با خفتِ سرسپردگی و تسامح با نفاق و التقاط برگزیدند و در مسیر تعالی اسلام ناب محمدی و اسلام راستین با هیچ فرقه و گروهی مماشات نکردند؛ و امروز دشمن قسم خورده و دیرینه که دستش به خون هزاران هزار شهید گلگون کفن و انسان بی گناه آلوده؛ عزت و استقلال میهن عزیز را نشانه رفته و با حربه‎های متعدد به دنبال تسلط و سیطره فکری و سیاسی است و مسئولین باید با الگو گرفتن از سیره و منش شهیدان رجایی و باهنر، با هوشیاری و صلابت؛ آماده‎تر از هر زمان در مسیر رشد و بالندگی ایران عزیز مجاهدت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‎الحسین ‎علیه‎السلام و فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها دعوت می‎کند تا با حضور در مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور، شهیدان والامقام رجایی و باهنر که همزمان با شب تاسوعا و عاشورا در جای جای استان برگزار می‎گردد با آرمان‎های امام راحل عظیم الشأن و شهدای عزیز تجدید عهد نمایند.

مراسم محوری مرکز استان: همزمان با شب تاسوعا؛ ۱۳۹۹/۰۶/۰۷در جوار امام زاده سیدعباس ‎بن‎ موسی‎ بن‎ جعفر علیه‎السلام بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.