سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد

رئیس انجمن گردشگری کودک استان یزد گفت: اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد ثبت شد.

مریم نبی زاده رئیس انجمن گردشگری کودک استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: انجمن گردشگری کودکان یزد اولین شرکت گردشگری کودک فرهنگی ایران در یزد را با نام گروه پیشرویان گردشگری گردو ثبت کرد.

او افزود: طرح گردشگری کودکان در یزد به منظور توجه بیشتر به کودکان یزدی و داشتن کودکان شادتر از چهار سال پیش شروع به فعالیت کرد.

نبی زاده ادامه داد: هدف این انجمن کودک و خانواده بوده و دو پروژه کودک شادتر و کودک درون شادتر را دنبال می‌کند.

او گفت: در این انجمن تلاش می‌شود که تفریحات کودکان هدفمند بوده و بر اساس فلسفه خودشناسی کودکان باشد.

رئیس انجمن گردشگری کودک استان یزد تصریح کرد: هدف از گردشگری کودک این است که روی طرح‌ها و ایده‌هایی کار شود تا کودک با توجه به زمان و مکانی که در آن قرار می‌گیرد رشد کند. زیرا در محیط طبیعی قالب‌ها و ساختار‌ها شکسته شده و کودک فارغ از محدودیت‌ها می‌تواند به خودشناسی دست یابد.

او افزود: در این انجمن با توجه به شرایط اقلیمی هر منطقه، پروژه‌ها دسته بندی شده و تیم‌های گردشگری هر کدام در حوزه خود تخصص کافی دارند. همچنین فعالیت‌های عام المنفعه‌ای مانند برگزاری کلاس‌ها برای کودکان اتباع خارجه نیز جزو برنامه‌های اجرایی انجمن می‌باشد.

نبی زاده ادامه داد: در شرایط شیوع بیماری نیز، فعالیت‌های انجمن تعطیل نبوده و فراهم کردن بستر‌های مناسب به منظور تامین امنیت کودکان در سفر‌ها را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.