سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موفقیت دانش آموزان آبادانی در مسابقات قرآن، عترت و نماز

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت:۴ رتبه برتر مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور به آبادان رسید .

حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: دانش آموزان دختر و پسر این شهرستان در مرحله نهایی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور به رتبه های برتر دست یافتند.

او اظهار داشت: این دوره از مسابقات به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی برگزار شد که دانش آموزان آبادان ۴ رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان به دستاوردهای دانش آموزان آبادان اشاره کرد و افزود : مسعود رئوف دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی آبادان در رشته حفظ ویژه پنج جزئ قرآن کریم رتبه اول و محمد مهدی فروزان دانش آموز دبیرستان صالحین در رشته نهج البلاغه رتبه دوم را بدست آورد.

رمضانی در ادامه  اظهار داشت: زینب رخیصی و مرضیه دریس دانش آموزان دبیرستان صدرا  به ترتیب در رشته حفظ عمومی رتبه چهارم و در رشته قرائت ترتیل رتبه پنجم را بدست آوردند.

او یادآور شد:در این دوره بیش از ۷ میلیون نفر در مرحله مقدماتی شرکت کرده بودند که به دلیل شیوع بیماری کرونا از برگزاری مراحل بعدی به صورت حضوری غیر ممکن شد اما با تلاش و کوشش عوامل اجرایی این دوره از مسابقات کاملا به صورت مجازی در مرحله کشوری برگزار شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان ضمن تبریک نتایج ارزشمند معنوی بدست آمده  به دانش آموزان و خانواده هایشان از حوزه معاونت پرورشی، کارشناسی قرآن، عترت و نماز، مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس قدردانی کرد.

گفتنی است بیشترین رتبه های کسب شده دانش آموزان استان خوزستان در این دوره از مسابقات متعلق به آبادان است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.