سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی قابلیت تسری به کل کشور را دارد

مدیر دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: الگوی مثلت توسعه اقتصادی - فرهنگی قابلیت این را دارد که به عنوان یک مدل در سایر استان‌ها نیز اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجر حسنی سعدی در دیدار با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با ابراز خرسندی از عملکرد الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در استان خراسان رضوی گفت: نمونه عینی همکاری بین دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و روحانیت را در این استان شاهد هستیم.

او افزود: ائمه جمعه در خراسان رضوی همراهی خوبی حول محور الگوی مثلث توسعه اقتصادی - فرهنگی در استان داشته‌اند، در این راستا نیاز است پیوست فرهنگی اقدامات معین‌های اقتصاد مقاومتی لحاظ شود.

نقش محوری مردم در مثلث اقتصادی
 
علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، مدل اجرایی سیاست اقتصاد مقاومتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار دارد.

او افزود: در این مدل اقتصادی، معین‌های اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت‌های منطقه، امر توانمندسازی و توسعه را انجام می‌دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه سیاسی و فرهنگی، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی آثار مثبتی در خراسان رضوی از خود به جا گذاشته است و ما شاهد تداوم وحدت و همکاری بین ارکان حاکمیت در این استان هستیم.
 
احیای مسئولیت اجتماعی در مثلث اقتصادی

علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی نیز در این دیدار با تشریح وظایف، ابعاد و دستاورد‌های الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی گفت: در قالب این مدل توسعه‌ای، احیای مسئولیت‌های اجتماعی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


او افزود: هم‌اکنون حدود ۲۰۰ معین اقتصادی فرهنگی که ۹۵ درصد آن‌ها متعلق به بخش خصوصی هستند، مسئولیت توسعه و توانمندسازی استان خراسان رضوی را به شکلی داوطلبانه برعهده گرفته‌اند.
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.