سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای کم‌شهر کنارک افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای کم‌شهر کنارک در هفته دولت با حضور مسوولان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک   اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای کم‌شهر کنارک با زیربنای هزار و ۳۵۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار، فرمانداری کنارک و اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

حمیدالدین یوسفی افزود: بیش از ۲۶ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌های سراسر استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال و نیز تجهیز و راه اندازی ۴۹ خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال گرامیداشت هفته دولت در حال افتتاح است.

او افزود: مشارکت منطقه آزاد در پروژه‌های ورزشی قابل تقدیر و ستودنی است و این امر می‌تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

فرماندار کنارک گفت: کلنگ پروژه سردخانه سه تنی با زیر بنای چهار هزار و ۹۳۱ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۵ نفر و کلنگ ساخت مدرسه ۲کلاسه خیری در روستای کم شهر بخش مرکزی کنارک و پزم تیاب نیز به زمین زده شد.

او اظهار داشت: افتتاح چهار بند سنگ ملاتی در بخش زرآباد منطقه جوزدر و کاروان با اعتبار۸۰۳ میلیون تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار با خانواده شهدای شناور کنارک، ناویکم شهید آرش پاک دل و افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش زرآباد از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بود.

یوسفی گفت: همزمان با هفته دولت ۳۷ پروژه عمرانی، آموزشی، شیلاتی، عمران شهری و روستایی، ورزشی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

او ادامه داد: ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی شامل غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از کارکنان نمونه دولت، نشست‌های روشنگری، نشست مطبوعاتی، دیدار مسوولان با مردم در روستا‌های مختلف و تشریح فعالیت‌ها و دستاورد‌های دولت، رسیدگی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های اجرا شده این هفته است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.