سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۵ هزار ماسک رایگان در بین هیات‌ های مذهبی توزیع شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از توزیع ۴۵ هزار ماسک رایگان در بین هیات‌های عزاداری کرمانشاه برای اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: با تاکید شهردار کرمانشاه و همت قرارگاه جهادی مقابله با کرونا و به‌منظور رعایت ضوابط بهداشتی در هیات‌های مذهبی شهر کرمانشاه، ماسک رایگان  توزیع شد.

او ضمن تاکید بر ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی از سوی عزاداران، گفت: تامین سلامت شهروندان، اولویت اصلی شهرداری و شورای اسلامی است و برای حفظ سلامت آن‌ها، نهایت تلاش خود را می‌کنیم.

عبدالمالکی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد فرهنگ ایثار و شهادت در نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی و ضرورت ادامه راه شهدا، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای صیانت از عزاداران حسینی و برگزاری هرچه بهتر مراسم مذهبی، این ماسک‌ها را به‌صورت رایگان در اختیار بیش از ۶۵ هیات مذهبی در سه روز گذشته قرار داده است و این روند ادامه دارد.

او بیان کرد: امیدواریم با رعایت ضوابط بهداشتی از سوی عزاداران حسینی از جمله استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

 انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.