سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۳ برابری مداخله بهزیستی خراسان جنوبی در بحران‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی توسط مراکز بهزیستی افزایش ۳ برابری داشته است.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند،گفت: مداخله در بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی توسط مراکز بهزیستی در استان از هزار و ۱۳۱ مداخله در سال ۹۲ به ۳ هزار و ۲۷۲ مورد رسیده است که نسبت به سال ۹۲ افزایش تقریبا سه برابری را نشان می‌دهد.

او افزود: در حوزه اشتغال و کار آفرینی از سال ۹۲ تا به امروز ۴ هزار و ۲۴۱ مورد اشتغال و کارآفرینی در استان صورت گرفته است.

عرب نژاد با اشاره به اینکه ۱۲۱ هزار و ۵۷۹ نفر تحت پوشش این سازمان قرار دارند، افزود: تعداد موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی از ۸۰ مورد در سال ۹۲ به ۱۳۰ مورد افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با ذکر اینکه در حوزه ساخت مسکن معلولین و محرومین در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تصریح کرد: تا به امروز ۲ هزار و ۵۴۰ واحد مسکونی برای معلولین و محرومین تحت پوشش این سازمان تعبیه شده است که این رقم افزایش دو برابری را نسبت به سال ۹۲ نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه تعداد مراکز خط مشاوره ۱۲۳ از ۹ مرکز به ۲۶۲ مرکز رسیده است اظهار کرد: این مراکز از سال ۹۲ تا کنون ۱۱ هزار و ۹۷۹ مورد پاسخگویی و ارائه خدمت انجام داده اند.

عرب نژاد ادامه داد: تعداد زنان سرپرست خانوار بهره‌مند از بیمه بازنشستگی روستایی و شهری طی این مدت به ۴ هزار و ۵۳۱ نفر رسیده است.

مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان این که در سال ۹۲، ۳۵۰ مرکز غیر دولتی با بهزیستی همکاری می‌کردند اظهار کرد: اکنون تعداد این مراکز به ۴۹۰ مرکز رسیده است.

انتهای پیام / ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.