سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مجلس برای رفع مشکلات ساختاری و بودجه‌ای کمک می کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امسال مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ به ویژه کتابخانه‌های عمومی کشور خواهد داشت و در حوزه ساختاری و بودجه‌ای برای رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوب و تاثیرگذاری داشته است.

او افزود: امسال مجلس شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ به ویژه کتابخانه‌های عمومی کشور خواهد داشت و در حوزه ساختاری و وبودجه‌ای برای رفع مشکلات کمک خواهیم کرد.

حجت الاسلام سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به کارکرد کتابخانه‌های عمومی به عنوان فرهنگسرا‌ها و کانون‌های فرهنگی در نقطه نقطه کشور گفت: حوزه وسیع فعالیت کتابخانه‌ها از مراکز شهرستان‌ها تا مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها و فعالیت متنوع و گسترده کتابخانه‌ها لزوم همکاری و همراهی برای رفع مشکلات بودجه‌ای کتابخانه‌های عمومی را بیش از پیش کرده است.

او افزود: مجلس شورای اسلامی با همکاری و همراهی در رفع مشکلات نهاد کتابخانه‌های عمومی در واقع گامی موثر در پیشبرد اهداف فرهنگی کشور برداشته است.

انتهای پیام//ز. ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.