سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارندگان دفترچه بیمه سلامت رایگان برای تمدید اعتبار به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت:بیمه شدگان روستایی و شهری قبل از اتمام تاریخ اعتبار دفترچه درمانی خود به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در سراسر استان مراجعه و نام‌نویسی کنند.

دکتر رضا عباسی مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:بیمه شدگان روستایی و شهری که دارای دفترچه بیمه سلامت رایگان هستند می‌توانند قبل از اتمام تاریخ اعتبار دفترچه درمانی به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در سراسر استان مراجعه و نام‌نویسی کنند و براساس آیین نامه ارزیابی وسع و دهک‌بندی‌ها صاحب دفترچه بیمه سلامت شوند.

دکتر رضا عباسی  اظهار داشت: این گروه پس از نام نویسی از طریق وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور مورد ارزیابی وسع مالی و اقتصادی قرار گرفته و براساس دهک بندی یک، ۲، سه، چهار و پنج با ارسال پیامک به شماره سرپرست خانوار می توانند نسبت به دریافت دفترچه خود اقدام کنند.

او  با اشاره به نسخه نویسی الکترونیکی گفت: این نسخه نویسی از جمله طرح های سازمان بیمه سلامت است که بیمه شدگان می توانند با ارائه کد ملی خدمات درمانی در مراکز خصوصی اعم از مطب پزشکان، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه ها و سونوگرافی خدمات دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: هم اینک بیش از یک میلیون و ۸۳ هزارو ۸۱۷ نفر از جمعیت استان در پنج صندوق کارکنان دولت، روستاییان، سایر اقشار، بیمه همگانی و ایرانیان زیر چتر حمایتی بیمه سلامت استان قرار دارند.

او بیان کرد: نگاه بیمه سلامت به بیمه شدگان حمایتی و صیانت از حقوق آنان و همکاری بین بخشی با موسسات درمانی در جهت کنترل و کاهش هزینه های درمانی است.

عباسی گفت: با توجه به افزایش بار مالی هزینه های درمانی در استان نیازمند اطلاع رسانی همه رسانه ها به بیمه شدگان و موسسات درمانی به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع سازمان هستیم.

او ادامه داد: تمام تلاش ما اینست تا بتوانیم مهمترین وظیفه خود که ارائه خدمات با کیفیت به مردم است را جامه عمل پوشانده و با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه دهیم.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با اجرای طرح تحول همه مردم استان اعم از روستایی و شهری زیرپوشش این بیمه قرار گرفته و از خدمات نظام بیمه سلامت در موسسات درمانی بخش خصوصی و دولتی بهره مند هستند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.