سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه نگارش جوانان اهل هلال پیرامون عاشورا در قزوین برگزار می‌شود

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین از برگزاری مسابقه نگارش جوانان بشردوست اهل هلال پیرامون صحنه‌هایی از عاشورا در قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، نادر میرزایی معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان، مسابقه نگارش، لَب پَر از بینش و نگرش «انسانیت در عاشورا» برگزار می‌شود.

میرزایی افزود: در این سوگواره ادبی که با هدف زنده نگاه داشتن یکی از ناب‌ترین و الهام بخش‌ترین مفاهیم عاشورا یعنی انسانیت برگزار می‌شود، تلاش می‌شود صحنه‌هایی از عاشورا که پیام آور اخلاق، عدالت طلبی و انسانیت است توسط جوانان بشردوست اهل هلال به نگارش در آید.

میرزایی با بیان اینکه به ۵ نوشته برگزیده لوح و هدیه دبیرخانه لَب پَر از بینش و نگرش اهدا خواهد شد در ادامه افزود: منابع برداشت موضوع می‌تواند از کتب، مقالات، فیلم، سریال و سخنرانی‌های معتبر و در ۵ سطر کاغذ A۴ باشد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد: جوانان بشردوست اهل هلال می‌توانند تا اربعین حسینی، ۱۷ مهر آثار خود را به امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان محل زندگی خود تحویل دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.