سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح چندین طرح عمرانی و خدماتی در مرند

به مناسبت هفته دولت چندین طرح عمرانی و خدماتی در مرند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،  گرشاسبی فرماندار مرند از کلنگ زنی المان میدان امام حسین (ع) مرند بااعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال خبر داد و گفت: دوربین‌های کنترل ترافیک به ارزش ۳ میلیارد ریال، سنگفرش معابر شهری به متراژ ۱۸ هزار مترمربع به ارزش پنج میلیارد ریال و آسفالت بلوار عباسی به متراژ یک کیلومتر به ارزش پنج میلیارد ریال از جمله طرح‌های شهرداری بود که  مورد بهره برداری قرار گرفت.

 گرشاسبی افزود: ۲۲ پروژه توسعه مخابراتی روستا‌های شهرستان مرند نیز با ۴۴ میلیارد ریال افتتاح شد.

او گفت: امروز همچنین سامانه پایش تصویری ترافیک شهر زنوز با ۱۶ دوربین ترافیکی و امنیتی با ۸ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار مرند همچنین ضمن اشاره به افتتاح آسفالت معابر و آبروگذاری روستای بابره علیا به متراژ ۲۵۰۰ مترمربع و ۲ میلیارد ریال هزینه کرد گفت: طرح برق رسانی به چراگاه امیر روستای هرزندات با ۵ کیلومتر خط و ۶۵ میلیارد ریال اعتبار و گازرسانی به روستای چایکسن با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاح شده بود.

گرشاسبی گفت: ساماندهی مقبره خلیل خان گلین قیه‌ای نیز با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار و مزار شهدای گلین قیه با یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی بودند که مورد بهره برداری قرار گرفتند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.