سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست خیر دلدادگان حسینی در ایام محرم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: عاشقان اباعبدالله (ع) در ایام محرم با توزیع غذا گرما بخش خانه‌های مردم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، احمد ایزدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز گفت: در ایام محرم که در گیر ویروس کرونا هستیم در روستا‌های این شهرستان با وجود همه محدودیت‌ها و رعایت نکات بهداشتی مجالس سوگواری اباعبدالله (ع) با شور و شعور حسینی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در تعدادی روستا‌های شهرستان طبخ غذا انجام و بین نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: دلدادگان حسینی در این ایام با توزیع روزانه ۵ هزار پرس غذای گرم با رعایت نکات بهداشتی در روستا‌ها عشق و ارادت خود را به حضرت اباعبدالله (ع) اینگونه ابراز می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهریز ادامه داد: طبخ و توزیع غذای نذری یکی از آئین‌های سنتی است که هرساله در این شهرستان بخصوص روستا‌ها برپا شده و امسال نیز با رعایت نکات بهداشتی در روستا‌ها در حال برگزاری است.

ایزدی تصریح کرد: در سطح شهر مهریز با همکاری هیئت‌های مذهبی طبخ غذا ممنوع شده و نذورات در قالب بسته‌های معیشتی توسط قرارگاه مواسات شهرستان با محوریت امام جمعه مهریز توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: محرم ، هیئت مذهبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.