سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلنگ سایت آزمایشگاه واحد معدنی نوک آباد تفتان به زمین زده شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: کلنگ سایت آزمایشگاه و ساختمان اداری واحد معدنی وابسته به شستا در ناحیه صنعتی نوک آباد شهرستان تفتان به زمین زده شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای ساخت ۲ طرح عمرانی  ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی شرکت شستا پیش‌بینی شده است.

او گفت: با راه‌اندازی سایت آزمایشگاه شرکت توسعه معادن پارس تامین برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: تاکنون حق انتفاع حدود ۹ هکتار زمین در ناحیه صنعتی نوک آباد برای خدمات فنی و مهندسی به این شرکت از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی استان داده شده است.

او  بیان کرد: هم‌اینک در سایت معدنی این شرکت ۷۵ نفر زمین شناس، معدن کاو و مشاغل فنی مرتبط مشغول بکار هستند.

راشکی ادامه داد: پس از ساخت آزمایشگاه و ساختمان اداری، احداث فاز اول سایت فرآوری پلی متال در دستور کار این شرکت با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال در زمینی به گستره یکهزارو ۹۰۰ متر مربع و اشتغال ۲۰۰ نفر در دستور کار قرار دارد.

فرماندار تفتان نیز گفت: شرکت توسعه معادن پارس تامین از شرکت‌های تابعه مجموعه شستا در راستای توسعه و آبادانی منطقه گام‌های موثری را برداشته است.

فریبا برنایی بجد اظهارداشت: مجموعه اداری شهرستان و استان در کنار شرکت‌های سرمایه گذاری بوده و در این راه از تمامی ظرفیت‌های موجود برای پیشرفت و توسعه در منطقه استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.