سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح روکش آسفالت جاده‌های اصلی و فرعی پلدختر بهره برداری شد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری از طرح روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی شهرستان پلدختر روز چهارشنبه با حضورسید موسی خادمی استاندار لرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره‌برداری از طرح روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی شهرستان پلدختر روز چهارشنبه با حضورسید موسی خادمی استاندار لرستان آغاز شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده پلدختر روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح روکش آسفالت جاده‌های پلدختر در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۵ کیلومتر از جاده‌های شهرستان پلدختر روکش آسفالت شده، که۱۸ کیلومترآن در محور پلدختر- دهلیج -آزادراه و هفت کیلومتردر محور‌های اصلی شهرستان اجرا شده است.

روح الله شریف زاده افزود: برای اجرای آسفالت این محور‌ها مبلغ ۱۱ میلیارد تومان از محل اسناد خزانه استانی و اعتبارات ملی هزینه شده است.

در این آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی پلدختر، گودرز امیری معاون هماهنگی امور و مهدی پازوکی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، رضاییان فرماندار، کاظمی نماینده مجلس، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/ر

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.