سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال و کارآفرینی مهم‌ترین زیربنای طرح‌های اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان

سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: رویکرد اصلی ما در مدیریت جدید اشتغال زایی و کارافرینی است.

کامران کلانی، سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ۲۷ اتحادیه تعاونی در سطح استان فعال است که در این بخش با هدف ایجاد سرمایه برای تبدیل استارتاپ ها، سامانه هوشمند بخش تعاون تحت عنوان صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر راه اندازی شده است.

او یکی از مشکلات بزرگ واحد‌های تولیدی را در تامین پول دانست و گفت: برای حل این مشکل باید به سمت تامین مالی غیر بانکی برویم که در همین راستا برای اولین بار در کشور امکان حضور شرکت‌های کوچک و متوسط در فرا بورس فراهم شده است که برای تسهیل پذیرش این شرکت‌ها در بورس ستاد به ریاست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دبیری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان تشکیل شده است.

کلانی افزود: گام دوم در حال اجرا که با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در دست اجرا قرار گرفته است زمینه سازی حضور دانشجویان در بخش‌های تولیدی و مهارت آموزی انان است که در این راستا، بخشی از واحد‌های درسی ان‌ها به صورت عملی اموزش داده خواهد شد.

 سرپرست اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان در پایان اذعان کرد: اصفهان از نظر نرخ بیکاری در کشور جایگاه سیزدهم قرار دارد. اگر مشکل اشتغال در جامعه حل شود اعتماد مردم به دستگاه‌های دولتی بیشتر شده و در راستای شفافیت و جلب اعتماد مردم، سامانه‌ای به آدرس http://shafaf.mcls.gov.ir/ تحت عنوان شفافبت راه اندازی شده است که در آن جزییات تمامی پرسنل، تسهیلات، گردش‌های مالی و تمامی فرآیند‌ها در وزارتخانه نشان داده شده است.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.