سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قانون مداری پلیس چرخ نمایشگاه داران فردیس را پنچر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح برخورد با رانندگان متخلف، قانون گریز و قانون شکن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ بیژن جنتی گفت: احترام و عمل به قانون از وظایف شرعی و قانونی رانندگان وسایل نقلیه است که در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان، پلیس برخورد جدی و قاطع با رانندگان متخلف، قانون شکن و قانون گریز خواهد داشت.

او افزود: رانندگان وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت و خودرو‌هایی که در سطح شهرستان با ایجاد آلودگی صوتی، حرکات مارپیچ، نمایشی و سایرحرکات نامعقول برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند از برخورد قاطع و جدی پلیس در امان نخواهند بود.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: در همین راستا طرح یک روزه برخورد پلیس با تخلفات نمایشگاه‌های اتومبیل و همچنین پاکسازی معابر در سطح شهرستان به اجرا درآمد که نتیجه آن اعمال قانون ۴۰۰ راننده قانون گریز بود.

او افزود: از این تعداد اعمال قانون، ۲۰۷ مورد به دلیل پارک وسیله نقلیه در پیاده رو، ۲۶ مورد به دلیل پارک کردن خودرو در محل‌های توقف ممنوع، ۱۲۰ مورد توقف دوبله، ۲۴ مورد تجاوز به گذرگاه عابر پیاده و ۲۳ مورد سد معبر بوده است.

سرهنگ جنتی در پایان با اشاره به این که در ادامه این طرح تعداد ۱۱ دستگاه خودروی سواری توقیف و روانه پارکینگ شد؛ خطاب به رانندگان گفت: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، حقوق شهروندان را رعایت و به ارتقای امنیت اجتماعی بیش از پیش کمک کنید.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.