سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش نویسنده قزوینی در جشنواره گلدسته‌ها

«قدم نو رسیده» نوشته لیلا روغنگیر قزوینی به بخش نهایی جشنواره نمایشنامه نویسی «گلدسته ها» راه یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، لیلا روغنگیر عضو کارگاه‌های حوزه هنری قزوین گفت: نتایج اعلام شده در دو بخش پذیرفته شده نهایی و پذیرفته شده مشروط معرفی شدند که طی آن نمایشنامه «قدم نو رسیده» در بخش نهایی پذیرفته شد.

لیلا روغنگیر افزود: آثار پذیرفته شده نهایی مستقیما برای چاپ در کتاب مجموعه نمایشنامه‌های بچه‌های مسجد در نظر گرفته می‌شوند.

این نویسنده، جشنواره‌ها را بهترین بهانه برای نوشتن دانسته و گفت: اگر با دقت به جهان نگاه کنیم پیرامون مان پر از سوژه است، چراکه جهان ما مملو از حرکت و کلام است و همه این‌ها یعنی ارتباط به همین خاطر همواره نوشتن مهم‌ترین دغدغه ام بوده است.

جشنواره «گلدسته ها» توسط مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

این جشنواره برای پویا نگه‌ داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد، واکنش به ضرورت‌های بهداشتی جاری، ارائه راهکار‌های عملیاتی در این عرصه برای تولید و خلق ایده در محور‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی، اقتباس از قصه‌های قرآنی، رونق و جهش تولید و موضوعات انگیزشی برای جامعه در این باره، آسیب شناسی رفتار نوجوانان در محیط خانه و خانواده و جامعه، ارتباط سازنده اهالی مسجد و جامعه برای حل مشکلات اجتماعی و نقش تربیتی مساجد و اهالی مساجد برای نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.